راهنمای محصول

پنج نکته مهم برای خرید عمده شال و روسری

دومین مورد از پنج نکته مهم برای خرید عمده شال و روسری که باید به آن دقت کنیم. کیفیت شال و روسری از نظر جنس ، نوع چاپ و… می باشد.

و سوالی که پیش می آید این است؟ ایا می توان در اینترنت کیفیت مناسب را تشخیص داد! متاسفانه در اینترنت همه مدعی هستند که بهترین قیمت را ارائه می کنند، اما این نکته یادتان باشد که قیمت محصول بدون توجه به کیفیت آن اصلا مهم نیست!

کیفیت می تواند ضامن اعتبار یک فروشگاه باشد و راهی برای تبلیغات مناسب جهت جلب اعتماد مشتریان و ترغیب آنها به خرید دوباره می باشد.شاید این جمله معروف : جنس خوب روی زمین نمی مونه رو بارها شنیده باشید.

این بهترین جمله ایست که می توان در رابطه با تمامی کسب وکارها به کار برد. چرا که در بدترین شرایط اقتصادی نیز فروشگاه هایی هستند که با ارائه قیمت و کیفیت مناسب محصولاتشان همواره بر سر زبان ها خواهند بود و فروش بسیار پررونقی خواهند داشت.

پخش عمده شال و روسری به سود در کنار مناسب ترین قیمت عمده شال و روسری ، بهترین کیفیت را نیز به شما ارائه خواهد کرد. در راستای معرفی شغل شال و روسری فروشی پیشنهاد می کنیم این 5 نکته را حتما رعایت کنید.

1- تنوع بالای شال و روسری

پنج نکته مهم برای خرید عمده شال و روسری

نکته سومی که هر عمده فروشی شال و روسری باید رعایت کند تنوع بالای محصولات شال و روسری می باشد. امروزه بدلیل رقابت بالا میان تولید کنندگان و بنکداران شال و روسری ، هر فروشگاه شال و روسری عمده سعی دارد تا تنوع محصولات خود را از نظر جنس ، طرح ، قواره و … بالا ببرد.

پخش عمده شال و روسری به سود کلکسیونی از متنوع ترین برند های شال و روسری و نمایندگی بیش از 30 برند شال و روسری  را دارا می باشد. که هر کدام از برندها از نظر جنس ، طرح ، نوع چاپ ، قواره و… متفاوت می باشند.

کارشناسان فروش پخش عمده به سود ، محصولات پرفروش و قیمت مناسب را باتوجه به موقعیت مکانی شما  پیشنهاد می دهند. درصورت تمایل می توانید با شماره های مندرج در بخش تماس با ما تماس گرفته و از راهنمایی های کارشناسان فروش بهرمند شوید.

2- آشنایی با انواع پارچه‌های شال و روسری

پارچه‌های مورد استفاده در شال و روسری مدل‌های بسیار متنوعی دارد و برندهای معتبر این حوزه در انتخاب پارچه نهایت دقت را دارند.

پارچه‌های شال و روسری باید دارای بافت قابل قبول بوده و روی سر حالت خود را حفظ کند. برخی پارچه‌های مورد استفاده بدلیل سُر بودن، مورد علاقه خانمها نیست و تجربه ثابت کرده است که پارچه‌های سُر انتخاب خوبی برای استفاده در شال و روسری نمی‌باشد.

اغلب پارچه‌های مورد استفاده در زمینه شال و روسری شامل: نخی، ابریشم، حریر، موهر، ساتن، نخ ابریشم، فوتر، مخمل، اسلپ، یاخما، گارزا، سوپرنخ، احرار، کریشه، پلیسه، کرپ، ژاکارد، ویسکوز و …. می‌باشد.

این پارچه‌ها در بافت، شکل و جنس با هم متفاوت هستند و تبعا قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

اگرچه بسیاری معتقدند که پارچه‌های حریر و ابریشم گرانترین نوع پارچه می‌باشد، با اینحال امروزه پارچه‌هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت بالا در بازار وجود دارد که در آنها از الیاف استفاده شده است.

پارچه‌های شال و روسری در مجموع باید ایستایی خوبی داشته و کمتر دچار حالت الکتریسیته شوند.

3- خرید آسان شال و روسری عمده

پیدا کردن مراکز پخش شال و روسری در شهرهای مختلف شاید یکی ازاصلی ترین مشکلاتی باشد که برای خرید عمده شال و روسری با آن روبرو می شویم که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مراکز پخش شال و روسری را پیدا کنید. برای اطلاع از مزایای خرید اینترنتی شال و روسری اینجا کلیک کنید.

با خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی پخش شال و روسری به سود تمام محصولات مورد نیاز شما بدون نیاز به خروج از فروشگاهتان فراهم می شود.در رابطه با روش های ارسال کالا به اینجا مراجعه نمایید.

4- آشنایی با مدل‌های شال و روسری

پنج نکته مهم برای خرید عمده شال و روسری

شال و روسری تنوع بسیار بالایی در طرح و مدل دارد، اغلب کارخانجات تولید شال و روسری تلاش می‌کنند با نوآوری و خلاقیت، نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند.

امروزه طراحی مدل‌های بدیع شال و روسری از جمله فعالیتهای تخصصی در زمینه مدلینگ در این ژانر می‌باشد.

در یک دسته‌بندی کلی شال و روسری به دو دسته مجلسی و روزمره تقسیم می‌شود. مدل‌های مجلسی شال و روسری، اغلب مدل‌هایی هستند که نسبت به شال و روسری‌های روزمره متنوع‌تر بوده و تنوع بالایی دارند.

شال با اینکه پوششی کاربردی و روزمره برای خانمها می‌باشد، با اینحال مدل‌های متنوع و متفاوتی دارد، شالها در درجه اول در هر فصل جنس و مدلشان فرق می‌کند.

بعنوان مثال شال بهاره و تابستانه، نسبت به شال پاییزه و زمستانه در جنس و مدل فرق دارد. شالهای بهاره و تابستانه اکثرا نخی و خنک هستند، اما شالهای پاییزه و زمستانه، ضخیم‌تر و بلندتر می‌باشند.

همچنین مدل روسریها در هر فصل متفاوت است، پس می‌توان گفت که مدل‌های شال و روسری در فصل‌ها تغییر می‌کنند.

از سوی دیگر داشتن منگوله، دستک، گیپور، توپک و گلدوزی از جمله مواردی است که به تغییر مدل شال و روسری کمک می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت شال و روسری از جمله کالاهایی هستند که هر برند و کارخانه مدل‌های خاص خود را دارند و تلاش می‌کنند همواره مدل‌های جدیدتری تولید کنند تا در میدان رقابت بتوانند نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند.

5- خدمات پس از فروش شال و روسری عمده

دقت داشته باشید همه چیز صرفا فقط با خرید عمده شال و روسری تمام نخواهد شد! و نکته مهمی که شاید گاهی توجهی به آن نداشته باشیم خدمات پس از فروش محصول می باشد.

مراکز شال و روسری عمده که خدمات پس از فروش بهتری به مشتری ارائه می دهند مطمئنا در جلب اعتماد مشتریان موفق تر عمل خواهند کرد.

خدمات پس از فروش می توان مواردی مانند:

  1. ارسال فوری
  2. ضمانت بازگشت کالا
  3. تعویض کالا درصورت معیوب بودن

را نام برد، که خوشبختانه پخش عمده شال و روسری به سود تمامی این خدمات را به مشتریان ارائه خواهد کرد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های بازگشت کالا به اینجا مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا