آموزشی

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

اینستاگرام یکی از پلتفرمهای محبوب در کشور ما بشمار می رود، این اپلیکیشن قدرتمند در حال حاضر تبدیل به یک فضای مجازی مناسب برای حضور کسب و کارها شده است.

ایده های فروش شال و روسری در اینستاگرام به تعداد تولید کنندگان محتوا می تواند متفاوت باشد، بسیاری از کسانی که توانایی تولید محتوا برای پیج شال و روسری دارند، می توانند برای پیج های شال و روسری محتوا تولید کنند.

برای داشتن یک پیج اینستاگرام در ابتدا باید در این پلتفرم ثبت نام کنید، بهتر است برای این منظور یک سیمکارت مخصوص که تحت مالکیت سازمان شماست در نظر بگیرید.

اجازه ندهید که اکانت رسمی برند شما با شماره موبایل کارمند یا شخص دیگری ثبت شود، چرا که اگر روزی فرد صاحب شماره بخواهد پیج را ببندد یا به کس دیگری انتقال بدهد، این امکان را دارد و از دست شما هیچ کاری بر نمی آید.

پس از ثبت نام و انتخاب نام مناسب، بهتر است عکس پروفایل و لوگوی خودتان را در پیج بارگزاری کنید. این موارد؛ مراحل ابتدایی ورود به اینستاگرام است و در ادامه شما می بایست ادمین انتخاب کرده و کار را به او بسپارید.

یکی از ایده برای فروش شال و روسری اینست که بطور مداوم دراین پلتفرم حضور فعالانه داشته باشید و با سایر پیجهای مرتبط با کسب و کارتان تعامل سازنده داشته باشید.

در مقاله راه های افزایش فروش شال و روسری به 4 راه اساسی اشاره کردیم که یکی از آن ها اینستاگرام بود. در این مقاله آن را به طور مفصل تر بررسی می کنیم.

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

1- نحوه عکاسی از شال و روسری برای پیج و کانال

عکاسی کردن از شال و روسری یکی دیگر از ایده های فروش شال و روسری در اینستاگرام می باشد، لازم نیست شما یک عکاس حرفه ای باشید و عکسهای خارق العاده بگیرید، همینکه بتوانید شال و روسری ها را روی یک سطح صاف بگذارید و عکاسی کنید، کفایت میکند.

امروزه ادمینهای اینستاگرام توانایی عکاسی کردن را نیز دارند، یک ادمین خوب بهتر است به عکاسی نیز آشنا باشد تا در صورت لزوم برای پیج عکس تولید کنید.

هرگز کپی کاری نکنید، اینستاگرام دارای هوش مصنوعی است و براحتی تمام حرکات شما را زیر نظر دارد و  اگر از نوشتار یا عکسهایی که مشمول قانون کپی رایت می شوند استفاده کنید، پیج شما را مسدود می کند.

بهترین کار اینست که خودتان از شال و روسری های مغازه تان عکس بگیرید و از آنها در پیجتان استفاده کنید. ایده عکاسی از شال و روسری بسیار زیاد است. مثلا خیلی از پیچ ها هستند چهره شخص را نمایش نمیدهند؛ یا بسیاری دیگر سعی دارند از ترکیب یا ست کردن روسری و شال با کیف یا کفش استفاده کنند. شما چه ایده تولید محتوا برای پیج شال و روسری دارید؟

2- نحوه گرفتن ویدیو از شال و روسری برای پیج و کانال

یکی دیگر از ایده برای فروش شال و روسری گرفتن ویدیو از محصولات است، تصویربرداری نیز کار چندان سختی نیست.

امروزه موبایلهای اندروید کار تصویربرداری را بسیار ساده کرده اند، شما با  اندکی مهارت و آشنایی با اصول اولیه تصویربرداری می توانید ویدیوهای کوتاه و جذاب تولید کنید.

ویدیوهایتان را ادیت کنید و برای این کار می توانید از نرم افزارهای موبایلی استفاده کنید.

دهها اپلیکیشن موبایلی برای ادیت ویدیو وجود دارد و اغلب این اپلیکیشنها براحتی قابل استفاده هستند.

موضوع این ویدیوها می تواند محصولات شما باشد یا اینکه از موضوعات دیگر برای جلب مخاطب استفاده کنید.

اگر مایل هستید می توانید علاوه بر محصولات، موضوعات روز را نیز در پیج خودتان منتشر کنید، این کار به جلب مشتری به شما کمک می کند.

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

3- انتخاب اسم برای پیج شال و روسری

انتخاب اسم کار سختی نیست اما چنانچه بخواهید در اینستاگرام اسم انتخاب کنید، با مشکل مواجه خواهید شد، چرا که قطعا قبل از شما افراد دیگری این نام را انتخاب کرده اند، برای همین شما باید نامی را انتخاب کنید که بسیار خاص باشد تا آیدی و نام کاربری شما خاص و یونیک باشد.

سعی کنید اسمی انتخاب کنید که مرتبط با شال و روسری باشد، علاوه بر این چون شال و روسری محصولی است که برای خانمها کاربرد دارد، بهتر است اسمی که انتخاب میکنید، مونث باشد.

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

4- ایده های تولید محتوای پست برای پیج شال و روسری

همانطور که می دانید اینستاگرام بستر مناسبی برای انتشار محتوای بصری و متنی است. پست به معنی محتوای تصویری، ویدیویی یا پوسترهایی است که شما در اینستاگرام منتشر می کنید و احتمالا بهمراه کپشن(توضیحات) کامل می شود.

در پست های اینستاگرامی شما می توانید عکسهایی از سوژه های کسب و کار خود منتشر کنید، در این زمینه اینستاگرام محدودیت دارد و در هر پست فقط ده عکس می توانید بارگزاری کنید.

همچنین ویدیوهایی که در اینستاگرام نشر میکنید به سه حالت قابل انتشار هستند. پستهای ویدیویی اغلب یک دقیقه هستند، ویدیوهایی که بیش از یک دقیقه باشند و قالب آنها عمودی باشد، بعنوان ریلز در اینستاگرام نشر می شود و ویدیوهای طولانی در آی جی تیوی نشر می شوند.

محتواهایی که شما بعنوان کاسب شال و روسری در اینستاگرام نشر می کنید می تواند معرفی محصولات، معرفی کسب و کار و تبلیغات فروشگاهی شما باشد.ایده برای تبلیغ شال و روسری جز مواردی است که اصلا نباید آن را از یاد برد. مثلا اینکه در چه زمانی و به چه ترتیبی از چه طریقی تبلیغ خود را به چه کسانی دهید؟ ممکن است اینفلوئنسر مارکتنیگ برای همه کسب و کارهای اینستاگرامی موفقیت آمیز نباشد. شاید باید ویدیو طراحی کنید. شاید باید فقط از طریق عکس یا استوری و جذب اعتماد محصولات خودتان را به فروش برسانید.

در اغلب پستهای اینستاگرامی بهتر است از کپشن برای فروش شال و روسری نیز استفاده کنید، کپشن همان توضیحات متنی است که زیر عکس نوشته می شود و به مخاطب کمک می کند اطلاعات بیشتری درباره موضوع بدست آورد.

5- نحوه نوشتن کپشن برای پست های شال و روسری

اگر اینستاگرام را باز کنید خواهید دید که اکثر پستها دارای کپشن هستند، کپشن به کلمات یا توضیحاتی گفته می شود که زیر عکس یا ویدیو اضافه می شود و در جهت تکمیل کردن پست اضافه می شود.

کپشن نویسی امری مهم برای کسانی است که دراینستاگرام فعالیت اقتصادی می کنند، شما باید سعی کنید محتوایی تولید کنید که جذاب، کوتاه و برانگیزاننده باشد.

نوشتن کپشن یکی دیگر از ایده های فروش شال و روسری در اینستاگرام است، برای همین کسانی که می خواهند ادمین باشند باید با قلم و نوشتن آشنا باشند.

سعی کنید خودمانی و راحت بنویسید تا مشتریها با شما احساس راحتی کنند، همچنین از نوشتن توضیحات اضافه بپرهیزید و سعی کنید کوتاهتر بنویسید، هر چه کوتاهتر، بهتر!

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

6- نحوه هشتگ گذاری در پست های شال و روسری

امروزه هشتگ ها نقش مهمی در شبکه های اجتماعی بازی می کنند، اگر شما بخواهید درباره یک موضوع در شبکه های اجتماعی جستجو کنید، ناچارید که از هشتگ های آن موضوع استفاده کنید. هشتگ یا # نشانه ای است که قبل از هر کلمه ای بیاید، آنرا تبدیل به هشتگ می کند. هشتگ ها برای جستجوی یک موضوع خاص در شبکه های اجتماعی استفاده می شوند.

بعنوان مثال شما بعنوان کاسب شال و روسری می توانید از هشتگ شال و روسری #شال_و_روسری استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بهتر است حداکثر از 5 تا 10 هشتگ مرتبط با موضوع استفاده کنید و بیشتر از آن استفاده نکنید، چرا که ممکن است اینستاگرام شما را بعنوان ربات تشخیص دهد.

برخی افراد فکر می کنند اگر هر چه بیشتر هشتگ بگذارند بهتر است، گاهی دیده شده دهها هشتگ مربوط و بی ربط زیر یک پست نوشته شده تا بازدید بیشتری داشته باشد اما اینستاگرام دارای هوش مصنوعی است و متوجه می شود که شما از اصول خارج شده اید، برای همین ممکن است اکانت شما را ربات تشخیص داده و بلاک کند.

7- استراتژی استوری و هایلایت برای فروش شال و روسری

ایده استوری برای پیج شال و روسری دارید؟ استوری و استوری هایلایت دو ابزار بسیار کاربردی در پلتفرم اینستاگرام می باشد، شما با استفاده از استوری می توانید بصورت روزانه درباره موضوعات مختلف آگهی و رپرتاژ بزنید و سپس این استوری ها را در هایلایت مربوطه ذخیره سازی کنید.

بعنوان مثال شما می خواهید درباره نحوه ثبت نام و خرید از سایت فروشگاهی خودتان اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرار دهید. این کار با استفاده از استوری براحتی امکانپذیر است.

پس از اینکه مراحل را در استوری های خود توضیح دادید، این استوری ها را می توانید در هایلایتی که با عنوان مراحل ثبت نام در پروفایل خود ایجاد کرده اید، ذخیره کنید.

همانطور که می دانید استوری های اینستاگرام بصورت اتوماتیک پس از 24 ساعت حذف می شود اما در آرشیو شما همیشه حفظ و نگهداری می شود و می توانید از طریق پروفایل خود به آنها دسترسی پیدا کنید از سری ایده استوری شال و روسری می توانید به اپلیکیشن پینترست مراجعه کنید. با یک جستجو ساده می توانید به دنیای ایده در آن دست پیدا کنید.

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

8- برگزاری مسابقات اینستاگرامی برای فروش بیشتر شال و روسری

یکی دیگر ایده های فروش شال و روسری در اینستاگرام برگزاری مسابقات اینستاگرامی یا همان چالش است. اکثر پیجهای کسب و کارها برای جذب مخاطب و مشتری به برگزاری مسابقات اینستاگرامی اقدام می کنند.

در مسابقات اینستاگرامی اغلب شرایط و قوانینی گذاشته می شود مثل این که بگوییم شرایط شرکت در مسابقه اینست که پنج نفر از دوستان خود را زیر پست تگ یا منشن کنید و دیگر اینکه حتما پیج را فالو کنید.

شرایط مسابقه به برگزارکننده آن مربوط است و شما می توانید هر شرایطی که مایل هستید برای مخاطبان خود بگذارید.

امروزه سایتهایی وجود دارند که کارشان قرعه کشی اینستاگرامی است، شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک در این سایتها ثبت نام کنید و سپس لینک پست مربوط به مسابقه اینستاگرامی خود را به سایت مربوطه بدهید تا قرعه کشی شما را انجام دهند.

اغلب این سایتها برای اطمینان مخاطبان شما، کد احراز در نظر گرفته اند و شما می توانید این کد را به مخاطبان خود بدهید تا اگر به پروسه قرعه کشی شک داشتند، از طریق سایت مربوطه پیگیری کنند.

مسابقات اینستاگرامی یک روش خوب برای جذب مخاطب و بالا بردن فالور پیج شما می باشد، اکثر افراد دوست دارند بعنوان سرگرمی وارد چنین چالشهایی شوند و در مسابقه شما شرکت کنند.

9 ایده فروش شال و روسری در اینستاگرام و کانال

9- ایده های استوری برای یک پیج شال و روسری

هر پیجی بنا بر نوع محصولی که در آن کسب و کار مورد خرید و فروش قرار می گیرد، ممکن است شکلهای مختلفی داشته باشد.

یک پیج شال و روسری بهتر است درباره شال و روسری های جدید، معرفی برندهای شال و روسری، آموزش روشهای بستن شال، معرفی محصولات شال و روسری، مقایسه انواع مختلف شال و روسری، معرفی برندهای مطرح و معتبر شال و روسری و روشهای چاپ روی شال و روسری محتوای مناسب تولید و نشر کند.

شما بعنوان یک کسب و کار می توانید در مورد فعالیت های روزمره خودتان نیز استوری های دیلی لایف بگذارید تا مخاطبان شما با نحوه خرید و فروش و بازار کسب و کار شما آشنا شوند.

مخاطبان هر پیج سوالها و چالشهایی دارند، وظیفه شما بعنوان صاحب کسب و کار اینست که جواب سوالات فرضی مخاطبان خود را بطور واضح و شفاف و کامل بدهید.

هر چه بیشتر بتوانید سوالات فرضی مخاطبان و مشتریان خود را کشف کرده و به آنها پاسخ دهید، مسلما ارتباط متقابل شما با مشتری بهتر و بهتر خواهد شد.ما در پخش شال و روسری به سود، سعی کرده ایم به بخش زیادی از این قبیل سوالات پاسخ دهیم. اگر شما هم سوالی دارید یا نکته ای در زمینه شال و روسری وجود دارد که ما از قلم انداخته ایم، حتما در بخش کامنت برایمان درج کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا