راهنمای محصول

با معروفترین برندهای ست کیف و روسری آشنا شوید

آشنایی با معروفترین برندهای ست کیف و روسری مهم است بطوریکه روسری به عنوان یکی از ملزومات اکسسوری در برخی از مغازه ها و حتی پیج ها فروخته می شود. گاهی اوقات دیده می شود در مغازه های کفش فروشی نیز مغازه داران برای جذابیت بیشتر به سراغ روسری و شال های بسیار جذاب می روند.

اما نکته خیلی مهم این است که قبل از اینکه مغازه داران به فکر فروش روسری در کنار کیف و کفش برسند؛ بسیاری از برندها وارد این حرفه شده اند. برندهایی مانند ماسیمو دوتی و وستای جز مهمترین و معروف ترین برندهای ست کیف و روسری است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با برندهای معروف آشنا کنیم.

ناگفته نماند که برای خرید عمده ست کیف و روسری می توانید به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

برند ماسیمو دوتی ست کیف و روسری

با معروفترین برندهای ست کیف و روسری آشنا شوید

ماسیمو دوتی درواقع یک برند اسپانیایی تولیدکننده پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، شال ، روسری ، عطر و … بوده که متعلق به گروه تجاری ایندتکس اسپانیا است. این برند در سال ۱۹۸۵ میلادی در بارسلون تأسیس شد.

اما برند ماسیمو دوتی در ایران از این نام در زمینه تولید ست کیف و روسری استفاده کرده است و هیچ ارتباطی به برند ماسیمو دوتی اسپانیایی ندارد.

ست کیف و روسری های ماسیمو دوتی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طرح های ست های کیف و روسری ماسیمو دوتی ترکیبی از طرح های مدرن و سنتی می باشد.

نکته ای که در رابطه با کیف های ماسیمو دوتی باید به آن توجه کنید این است که فقط قسمت رویه و جلویی کیفها طرح دار می باشد و پشت کیف های ماسیمو دوتی ساده و به رنگ زمینه کیف می باشد.

جنس کیف های ماسیمو دوتی چرم صنعتی می باشد. جنس روسری های ماسیمو دوتی معمولا سوپرنخ می باشند. مجموع ترکیب رنگ این روسری ها باعث شده از پرفروش ترین های سال باشند. ابعاد این روسری ها 135*135 سانتی متر است که میتوان گفت در دسته روسری های قواره بزرگ میباشند. روسری‌های نخی مارک ماسیمو دوتی بافت یک‌دست و ساده‌ای دارند، و از بهترین نخ و پارچه‌ها تولید شده‌اند.

برند وستای ست کیف و روسری

با معروفترین برندهای ست کیف و روسری آشنا شوید

برند محبوب دیگر برند وستای می باشد، این برند تولید کننده ست کیف و روسری و شال با اقتباس از هنر اصیل ایران اسـت، طرح مدلهای این برند برگرفته از معماری و هنر نقوش اصفهان اسـت، شال هایي با طرح کاشی و مینیاتور اصفهان کـه یک مکمل زیبا دارند.

کیف هایي خاص کـه طرح هاي روسری و شال هاي این برند را تکمیل میکنند. برند وستای کیف دوشی ، کیف دستی و کوله پشتی با طرح های بی نظیر سنتی نیز تولید می کند.

ست کیف و روسری از برند مونتلا

با معروفترین برندهای ست کیف و روسری آشنا شوید

یکی دیگر از برند های مطرح در زمینه تولید ست کیف و روسری برند مونتلا می باشد. ست های کیف و روسری یا شال مونتلا نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند ، شال و روسری های این برند جنس نخی درجه 1 و دوردوخت می باشند و کیف ها جنس مخمل جیر می باشند.

روسری های مونتلا پرز نمی شوند و کیفیت چاپ خوبی دارند. قواره روسری ها 140 و طول شالهای مونتلا معمولا 2 متر می باشد.

لازم به ذکر است که کیفیت چاپ شال و روسری های مونتلا بسیار خوب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا