آموزشی

مهمترین ویژگی های یک مغازه شال و روسری | تابلو مغازه، نورپردازی

ویژگی های یک مغازه شال و روسری چی هست؟ اگر خودتان را به جای مشتری بگذارید؛ آیا زمانی که وارد یک مغازه می‌شوید؛ نور، تابلو و حتی جایگاه شما در مغازه چقدر اهمیت خواهد داشت؟ چه امکاناتی باعث می شود که مغازه شال و روسری شما از رقبایتان متمایز شود؟ چکار باید بکنیم که مشتری وقتی وارد مغازه ما شد، حتما خرید کند؟ اگر بدنبال جواب برای این سوالات می گردید، این نوشته از تولیدی و پخش شال و روسری به سود را تا پایان بخوانید.

یکسری امکاناتی در هر مغازه باعث می شود که مشتری در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد و در نهایت منجر به خرید شود.

در راستای معرفی شغل شال و روسری فروشی هر ویژگی که به مغازه شال و روسری اضافه می شود در مسیر فروش بیشتر آن است. ویژگیهای مغازه روسری فروشی و ویژگی های مغازه شال فروشی برای اینست که فروش مغازه نسبت به قبل بیشتر شود، برای همین باید به خاطر داشته باشید هر امکاناتی که به مغازه اضافه می کنید باید در راستای فروش بیشتر باشد.

امکاناتی مانند امکان پرو کردن روسری ها و شال ها و استفاده از آینه های قدی تنها بخشی ازین امکانات می باشد. شما با افزودن این خدمات به مغازه باعث می شوید که مشتریان وقتی وارد مغازه شما می شود حس بهتری داشته باشد و در نهایت به خرید منجر می شود.

در دنیای امروز انسانها ترجیح می دهند از جایی خرید کنند که اولا به صرفه باشد و دوما حالشان خوب شود. افراد خرید را به چشم یک تفریح را وقت گذرانی می بینند پس باید خودتان را همیشه پر انرژی نگه دارید.

نورپردازی مغازه شال و روسری

مهمترین ویژگی های یک مغازه شال و روسری | تابلو مغازه، نورپردازی

از مهمترین ویژگی های یک مغازه شال و روسری نورپردازی آن است در واقع یکی از نکات مهم در هر مغازه ای بحث نورپردازی و توزیع نور در فضای مغازه می‌باشد، اگر بتوانید نورپردازی خوبی در مغازه خود داشته باشید، علاوه بر چشم نواز بودن فروشگاهتان، میزان خرید نیز افزایش می‌یابد.

امروزه بسیاری از دیزاینرها در زمینه نورپردازی نیز فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید با مشورت دیزاینرها نورپردازی مغازه خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که نور فروشگاه شما نه باید آنقدر زیاد باشد که چشم مشتری اذیت شود، نه آنقدر کم باشد که چیزی دیده نشود! استفاده از نورهای رنگارنگ در فروشگاه یکی از نکاتی است که ویترین شما را جذاب تر می‌کند.

برخی فروشگاه‌ها آنقدر نور شدیدی دارند که باعث می‌شود رنگ محصولات شکل دیگری دیده شود و بارها اتفاق افتاده که مشتری پس از خرید جنس را مرجوع کرده و گفته است این آن رنگی که من فکر میکردم نیست! پس یادتان باشد قرار نیست آنقدر نور شدید استفاده کنید که روی رنگ اجناس تاثیر بگذارد.

استفاده از لامپهای نور سفید بهترین گزینه به نظر میرسد؛ بهتر است اگر از نور سفید استفاده می‌کنید  تمام لامپها یکدست و یکرنگ باشد. استفاده از لامپهای نور سفید، نور زرد و لامپهای فلورسنت باعث می‌شود که بازتاب نورهای متفاوت در فروشگاه حس شود و این یک نقطه ضعف بشمار می‌رود.

مطالعه بیشتر: هزینه راه اندازی مغازه شال و روسری چقدر است؟

محل درج نام مغازه روسری فروشی کجا باشه بهتره؟

مهمترین ویژگی های یک مغازه شال و روسری | تابلو مغازه، نورپردازی

سردر مغازه یا روی شیشه های ویترین مکانی برای درج نام مغازه خود در نظر بگیرید، جایی باید نام مغازه را بنویسید که در جلوی دید مشتری باشد و طوری نباشد که در دید نباشد.

نام مغازه شما علاوه بر اینکه شما را از دیگران مستثنی می‌کند، به مشتری کمک می‌کند آدرس شمارا حفظ کند. پس سعی کنید نام مغازه را طوری طراحی کنید که به بهترین شکل در حافظه افراد جای بگیرد.

استفاده از حروف برجسته، استفاده از نئون، تابلوهای کامپیوتری و حروف نورانی می‌تواند در این زمینه مفید باشد. نام مغازه شما برای دیگران حکم برند و شهرت شما را دارد، پس باید به آن اهمیت دهید.

در بسیاری از موارد نام مغازه روی شیشه ویترین درج می‌شود و باعث می‌شود بخشی از ویترین دیده نشود، پس بهتر است جای بهتری برای درج نام مغازه در نظر بگیرید، معمولا بالای سر درب مغازه گزینه مناسبی برای این کار می‌باشد.

نحوه صحیح برقراری ارتباط با مشتری شال و روسری

مهمترین ویژگی های یک مغازه شال و روسری | تابلو مغازه، نورپردازی

شال و روسری از جمله پوشش‌های است که مشتریان آن را بانوان تشکیل می‌دهند، پس به خاطر داشته باشید که فروشندگی برای خانمها فرق بسیاری با فروشندگی برای آقایان دارد، چرا که خانمها ریزبین و حساس می‌باشند و ممکن است برای خرید یک جنس، دقایق زیادی با فروشنده کلنجار بروند.

فروشنده خانم برای فروشگاه شال و روسری نسبت به فروشنده آقا، ارجحیت دارد، چرا که خانمها برای خرید و پرو کردن، ترجیح می‌دهند با یک فروشنده خانم صحبت کنند، آنها با همجنس خود راحت تر معامله می‌کنند.

اگرچه عده ای از بازاریابان معتقدند که فروشنده آقا بهتر می‌تواند شال و روسری بفروشد، اما این یک امر نسبی است، ممکن است در برخی موارد جواب دهد و در برخی موارد خیر! هیچکس نمی‌تواند به قطعیت بگوید کدامیک بهتر است!

فروشنده صرفنظر از جنسیتش باید همیشه تمیز، مرتب، خوشبو و خوش برخورد باشد، بهتر است فروشندگان آداب معاشرت بلد بوده و روابط عمومی بالایی داشته باشند.

ارتباط برقرار کردن با مشتری یکی از مهمترین کارهایی است که فروشنده باید انجام دهد، چرا که قرار نیست شما فقط یکبار جنسی را به مشتری بفروشید؛ بلکه شما بدنبال مشتریان وفادار و دائم هستید.

به مشتری اجازه دهید راحت باشد و احساس نکند که مجبور است از شما خرید کند! بسیاری از فروشنده‌ها تلاش می‌کنند به هر شکلی جنس را به مشتری بفروشند، گاهی این اصرار آنقدر زننده است که مشتری را به ستوه می‌آورد.

فروشنده خوب فروشنده ایست که بتواند با خنده و صحبت، مشتری را به سوی خرید هدایت کند.

در نهایت ایجاد یک ارتباط دوسویه و مثبت باعث می‌شود مشتری دائمی پیدا کنید و برای همیشه از شما خرید کند.

نکته آخر و مهم اینکه مشتریان شما بهترین مبلغین شما هستند، پس سعی کنید مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارید، زیرا آنها معرف شما به دیگران هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا